Nov 10, 2010

Mereka ini sangat penting dalam hidup saya.

out of my family(yg ofkos la mmg paling penting untuk aku),ini lah 3 org yg sgt2 penting dalam hidup aku,susah senang,mcm2 kisah dikongsikan.just can't omagine how life would be without them....


nazarudin lokman
24 tahun
in a relationship with cik ariko
kawan sejak tahun 2002
kelakar,tak reti marah,pakar dalam memberi alasan2 tak munasabah :)


afik dinin
24 tahun jugak
in a relationship with cik mia amira
kawan sejak tahun 1993 ( uii lama gile)
serius orangnya tapi kalau dah gelak,mmg terabur dunia :)
di sebelah afik adelah joe,antara blogger yg aku kagumi :)


fadhilah sabbar
23 tahun
single kot
kawan baik sejak 1987
mengade2,bakal cikgu,bakal ibu,bakan nenek,bakal pengantin

CINTA HATI SAYA !!!



mereka-mereka di atas sgt bermakna,macam2 dah dilalui bersama.semoga ALLAH mengekalkan hubungan kami ke akhir hayat.amin :)



3 comments:

  1. Naza and Afik elok jeh kamu tulih yek..
    Sampai kt sy ade ke tulih bakal nenek..
    what??
    tgklah nnti.. jgn marah kalau byk merah2 kene cubit!! uh

    ps: sy dh berumur 23 tahun laa..dush!

    ReplyDelete
  2. ya Allah dah 2010 rupanya...sy tulis diorg 23 tahun tuh..hohohooo...silap2...akan dibetulkan...

    ReplyDelete
  3. cish.
    esok2 ade anak pun lupa umur anak

    ReplyDelete