Nov 14, 2010

Fatah kembali lagi =)


salam kepada semua !!
cinta hati,
follower2 (even baru 6 org je)
rakan2 facebook
dan semua nya lah

i've been busy beberapa hari ni,sorry sebab tak berkesempatan menulis blog dgn telus...ok first of all nak tulis pasal sumthing yg jadi beberapa hari lepas =(

JUMAAT (12/11/2010)

hari ni sepatutnya aku akan ke KEDAH...byk reason dan sebab2 untuk aku ke sana,sebab utama adalah aku ingin menemani cinta hati aku balik dari kedah ke kl,if tak dia akan memandu bersendirian,oh mmg aku tak percaya...sebab first time aku naik kete dia,belum smpi 50 meter dah masuk lobang :p so aku mmg tak pecaya lg dah...hehehee

ok2 seawal pukul 9 pg (awal ke?) aku dah bgun siap2,sarapan2 (HEALTHY BREAKFAST,ASK ME HOW) dan duduk menghadap pc aku yg agak dah tak laju ni..tapi disebabkan hari jumaat so aku pun bersiap2 juga nak ke masjid...

selesai solat jumaat aku pun siap2 lah tggu kawan aku yg agak hensem selapas turun lebih dari 50kg (ASK ME HOW) dalam beberapa bulan...naza cakap ngan aku dia akan sampai kol 3,tapi biasalah janji org2 melayu kita,tepat jam 330 dia sampai dgn sedara becoknya,Nur..

dgn menggunakan jalan lama alor gajah seremban,kami pun bertolak menggunaka civic 1.8 tahun 2009 encik naza...hampir sejam sampailah kami di stesen ktm seremban,uhuk sedihnya aku nak tgglkan kawan2 (poyo jer)..rupa2nya di situ untuk amik wani yang comel iaitu awek naza :)

setelah agak berpeluh laa tggu diselangi dgn ketawa akibat majalah apo? keluaran terbaru,wani pun tbe dgn gaya2 tak bersalah...heheheee...ingat nak terus nek ktm dah,tapi baru kol 5...t smpi kl central bru kol 6...perghhh nak dekat 3 jam kot aku kena tggu sorg2...bosan aku...then decide untuk kena nasi lemak rahang(sumpah sedap giler,24 tahun aku hidup,tak penah aku makan nasik lemak se best kt sini) dan menunggu sehingga waktu maghrib memandang kan naza berpuasa....

ok done,tgh2 makan abg ipar n along aku dtg dgn adik bongsu aku,adik perempuan aku(dia kt kolej mara semban) n sorg kawan dia. abg ipar aku ni nak amik adik aku sebab cuti nak raya kan...

WTF !! baru aku teringat yg cuti raya haji dah start...ade ke tiket train nanti?

730 aku sampai semula kat stesen ktm,naza aku tak bg balik dulu,seram lak aku...mana tau takde komuter sampai...ye mmg tepat sekali,810 masih takde train...

kembali ke MBV5109,aku suh naza tlg antar aku ke kl central...lebur duit rm6 sebab tiket komuter dah beli,tuang2 minyak n tol sket,rabak lg...haishhh takpe2...sampai2 je di kl central,dgn manjanya akak kaunter tu cakap,tiket ke utara dah habis dik,sampai 16hb...OMG !!!!

aku ape lagi,terus lari berjalan carik naza balik....macam mana ni...hurmmm nak naik bas aku mmg dah trauma dah...ade je bas terbalik,masuk gaung,terbabas...haishhh....

tapi disebabkan dah janji nye pasal,aku usahakan jugak...meh2 kite ke bukit jalil (hentian sementara)..

hampir jam 10 malam di bukit jalil...



Fatah : Bang mana kaunter bang?
PakGuard : kaunter kat dalam,nk g mana tu?
Fatah : alor setar bang..
PakGuard : kaunter jauh dik,kalau nak beli kat ulat ade tuh,dah nak jalan dah pun...
Fatah : takpe bang,sy prefer beli kat kaunter (nampak tak betapa disiplin nyer aku a.k.a takut kena kencing)

berlari berjalan lah aku ke kauter...dgn rilek je mamat ensem ni cakap tiket dah habis...

OMG !! what should i do?ok fatah,tenang2...amik hset call cinta hati dulu...ye mmg tepat sangkaan aku dia tak kesah tp dia sedih :(( arghhh serba salahnya...

dan pulang lah aku ke bumi melaka...

ade juga usaha2 aku untuk ke sana,takyah tulis lah..agak riak nanti bunyinya..hehehe...

so dari cte2 di atas ni...mmg aku sedehlah sket...tapi god knows better kan...so aku tak amik pusing sangat...just perkataan SORRY untuk cinta hati mampu aku luahkan...nasib baik dia memahami...syg awk cinta hati :)

tp satu lah yg aku takleh lupa dari kejadian malam tu adalah,

TANDAS KAT HENTIAN BUKIT JALIL MACAM ********

tolonglah !!! even tu hentian sementara adjustlah sket...aku ni tahan nak kencing macam nak gle,sampai kat tandas tu terus air kencing aku majuk takmu kuar tau busuk nyer pasal...busuk,becak,kotor,takde air...alaaaaaa come on man...negara membangun kot...beribu pelancong ke situ setiap hari...takkan nak tggu aku jumpa blog pelancong yg cakap tandas kat situ hampeh bru korg nak selesaikan masalah tu...mentang2 aku ni sape jer untuk korg pedulikkan...

ish lenguh dah menaip..jarang lak aku taip panjang2 macam ni :) moral of the story,rancang perjalanan anda :)) jgn cadi cam FATAH HEBAT ni :)))

p/s 
chelsea kalah lagi...
bukan kalah tapi kena belasah ngan sunderland :((

3 comments:

  1. aku comel..heeee ye, im cute..mekacih fatah...hihihi

    ReplyDelete
  2. so the point of this entry is to tell malaysian yang tandas bkt jalil busuk.. huhu

    love u more darl~

    ReplyDelete
  3. wani,tu salah taip..n dah di cancelkan pun,tolong jgn perasan...huhuhuhuuu....aah syg,tandas tuh teruk giler....

    ReplyDelete