Nov 14, 2010

FIFA 11,we are 11 =)



heheh...nak tulis sket pasal FIFA 11...fifa 11 ibarat dadah bg aku sekarang...sgt2 menarik...grafik sgt superb..membuatkan aku tak gerak dari pc...

dalam FIFA 11 ni yg pling menarik bg aku adelah persamaan player2 dalam ni dgn real player kat luar sana...hurm macam contoh John Terry,if dia nak sepak bola pasti dia akan amik step ala2 melompat...Joe Cole,kalau dia slow jog,bontot tonggek...Gerrard,if dia wat through ball,badan dia sure akan tertunduk...dan byk lagi lah...cara larian,cara tahan bola mmg sebijik...sgt excited dan mengujakan...

n untuk FIFA 11 ni,fav team aku adelah Fulham :)) kenapa fulham?style play dia sgt best,rasa penuh je padang,mana2 aku nak pass bola mesti ade org,striker yg pandai curi ruang(Zamora n A.Johnson),playmaker yg superb(Dempsey) dan penjaga gol yg cekap(Schwazer,betul ke aku eja ni?)

antara latest2 result aku main untuk Fulham adalah

Fulham 3-0 Real Madrid
Man United 1 - 3 Fulham
Chelsea 1 - 0 Fulham (mana leh chelsea kalah beb,heheh)

dan macam2 lg lah...sumenya adalah dari tahap kesusahan WORLD CLASS ok !! bukan amateur,kalau amateur lah,if ada team Alor Gajah pun boleh menang lawan real madrid :)))

ni sedikit sebanyak gambar2 yg aku dapat dari Google images ttg FIFA 11,enjoy :)))






p/s
permainan komputer melalaikan(macam lah aku tak main kan)

1 comment: