Nov 11, 2010

Kerana Sahabat itu satu perkataan dari hati..




Assalamualaikum kawan2 sekalian,tajuk di atas sama sekali tiada kena mengena dengan entri kali ini.

untuk pengetahuan korg aku ni bukan lah suka sgt tulis panjang2..tapi aku suka tulis dgn banyak...means kalau satu post aku tuh mmg pendek2 laa tapi ia akan jadi banyak post...so harap paham !!

buat yang pertama kali singgah ke blog aku ni,bukan ade ape pun,aku tak sehebat blogger2 yang lain,oh media,joegrimjow,adib n ramai lg lah kalau aku nak tulis kat sini...even ngan endless story pun aku kalah dari segi bilangan followers :)

ok harini malam ni aku nak kongsi sket..aku hampir ke arah demam :((

waaaaaaaa esok dah nak bertolak ke utara,nape harini sibuk2 nak demam ni...aisehhh camne nak jalan jauh2..sorg2 lak tuh...perlu ke demam melanda aku?

dugaan tuhan fatah,takkan nak demam pun dapat email dulu mengatakan ko nak demam...hehehe...

so tindakan aku setelah demam ni adalah aku meminta diriku supaya tdo awal...memandangkan cik cinta hati saya juga telah tdo maka saya rasa saya pun dah perlu lah tdo ni...

p/s
kalau demam,lebihkan minum air masak :)

3 comments:

  1. alalaa..ciannya..
    nak watpe gi utara tu..ada hal penting eh?..:p

    apa2pun..jgn lupa minum air masak tau..
    and more please jaga kesihatan...tidur cukup2 kayh...
    kalau tak larat sgt g gtau your cinta hati tuh minta dia balik sorg...
    your health is more important than her..got it?

    ILUIMUSMMWAH !!

    ReplyDelete
  2. jap2..
    mcm ade yg xkena jeh nih dgn entry nih..

    1) tajuk dgn isi tak same.. kekekeke

    2) kejap aku, kejap saya... heheheheheh

    ILUIMUSMMWAH !!

    ReplyDelete
  3. blog saya,suka hati saya laa...hehehe...

    ReplyDelete