Dec 6, 2010

Giveaway Domain dari Sumijelly & Sekilass.


dulu rasa macam weird je giveaway2 dalam diari2 blogger2 ni...tapi since aku terpandang hadiah untuk GA kali ni,aku rasa terpanggil untuk menyertainya :)


huk2 :) ade soalan yg wajib dijawab :) soalan berbunyi seperti berikut :-

Kenapa anda ingin DOMAIN itu?

"Saya inginkan domain itu kerana saya tidak pernah mempunyai domain,how it feel when we have our own domain? i badly want to feel..."

ok after that kena tagged 3 org untuk join contest ni :) andailah org yg aku tagged ni yg menang,sure aku akan mengamuk sebab menyesal tagged diorg,heheh kidding :p

so dgn bangganya aku mengetagged tagged :-


ok lastly nak tinggalkan link kat blog mereka :)

p/s : menang tak agak2?b4 ni tak penah pun menang cabutan bertuah :(


3 comments:

  1. erk..
    akak atas nih gune wordpresss...uuuu
    xleh follow die lak

    ReplyDelete
  2. ok... noted....

    terima kasih kerana sudi menyertainya,....
    nantikan keputusan yek.....

    Sumijelly.com

    ReplyDelete