Dec 6, 2010

Antara Teh Tarik dan Wak Jual Mi Kari.

salam maal hijrah.
cintahati
kawan2
semua yg membaca :)


MI KARI :)

kenapa mi kari?
sarapan mi kari ke?

actually takde pape pon,just nak share sedikit pengalaman sewaktu aku duduk minum di sebuah kedai :) kedai tu pulak mmg ada jual mi kari yg super delicious :) memandangkan aku sedang dalam program penurunan berat badan,aku just amik segelas tea untuk dapat feel baca paper :)

tiada apa yg istimewa pun berlaku,just duduk menghirup udara pagi dan juga bertemankan KOSMO! :) tapi yg aku nak ceritakan sebenarnya lah adalah pengalaman aku daripada blogwalking.tersinggah di sebuah blog yg aku cukup kagum ngan penulisan ownernya.

ni mesti wak ni tak baca blog aididmuaddib :) sebab aku tgk tergantung kat kedai tu produk yg tampal2 kat kaki tuh,yg boleh buang toksin tu.aku pun tanya lah kat wak tu.

Fatah : "wak,ok ke benda ni,boleh buang ke sume toksin2?"
Wak : "wak hari2 pakai,boleh,hitam2 sume kuar."
Fatah : "takkan hari2 ade toksin,dah bape lama wak pakai?"
Wak : "dah 2 tahun wak pakai"
Fatah : "wak,t balik suh anak atau cucu bukak blog saya ok,t sy buat entry khas pasal wak"

terus aku meninggalkan wak tu dgn kekeliruan :) if wak betul2 baca blog aku ni,ada sikit pesanan untuk wak.

wak,kenapa org melayu kita senang kena tipu wak?toxin keluar bukan cara macam tu wak...tu sume nak tipu wak je...sebab tu yg pakai kebanyakan org2 kg je wak...doktor2 pun tak ramai yg pakai,silap2 takde yg pakai wak..wak tak salah,saya dulu tak tau jugak wak,tapi sekang saya dah tau wak,saya nak share dgn wak biar satu keturunan wak tau sedikit sebanyak dari saya wak...saya tulis entri ni just nak wak dan sume kawan2 saya tau ape sebenar benda alah tu...

ok korg sume pasti nak tau,actually aku pun tau dari fav blog aku.korg boleh baca entri kat situ dgn menekan butang kiri tetikus anda di :

Detox Foot Patch - Teknologi Paling Lahabau Y'all!




p/s :
saya bangun dgn senyuman harini,tak tau kenapa :) maybe rasa sehat,so tanya saya bagaimana :)


No comments:

Post a Comment