Jan 14, 2011

Hari ini dalam sejarah.

Assalamualaikum :) dan selamat sejahtera..
cintahati
kawan2
followers2 (mcm ramai jer)



lama gile tak update blog..sepatutnya lah kan takde org nak jadik follower :( tak cam blog org len...
ah abaikan semua..yg penting ni lah diari aku nak luahkan perasaan n nak share ngan semua org :)

ok kawan2...
since aku pun dah lama tak update blog,aku pun tak tau nak tulis ape...aku ade satu kisah cinta hebat(bukan kisah aku ok) yang nak diceritakan,tapi atas nasihat tuan empunya cerita,dia tak mahu aku publishkan (saman beb)

so aku dah tak tau ape nak tulis...

ok so aku rasa aku nak share sket kat korg pasal laman sosial..ok ke?ke dah bosan asik dgr cte laman sosial?lantak korg lah..aku yg nak tulis...if korg takmu baca leh klik button 'x' di atas sebelah kanan :)

Facebook,Twitter,Tagged,Friendster,Myspace.

ok kawan2,ade lg social network yg aku tak sempat nak letak...Aku mula berjinak2 dgn social network ni tahun 2004.Friendster kot,if tak silap ade lg id aku :) then kawan2 kat kolej sibuk ngan myspace,aku ade myspace.Then waktu friendster tgh top gile,kuar lah satu nama lagi..Facebook? Ape tu? kenapa aku tak penah dgr?bg aku facebook ni untuk org2 tertentu,org2 KL maybe,org town,org kampung cam aku ni ape je yg aku tau...first aku dgr pasal facebook adalah melalui seorg kawan,student uitm lendu,mira if i'm not mistaken.

"kenapa kena friendster,hello...sume org pakai facebook ok"

aik,ape binatang facebook tu?aku mmg sumpah tak pernah dgr...then aku tanya kepada seorg kawan yg lain...rupanya facebook ni social network jugak..haishh....mula2 aku register terus aku terlupa pass (sebab lepas register,aku dapati lemau giler facebook,tu yg lama gile tak bukak)

then bila aku di beri dorongan oleh beberapa org baru aku serius menggunakan facebook,takde ape yg aku minat kat fb kecuali game racing kereta kot...yg mula2 main dapat mini cooper...lama gile application ni...kelakar gile kalau dipikirkan balik..

tapi setelah hampir 3 tahun dgn Facebook,sekarang byk dah berubah...facebook mengumpulkan hampir semua kenalan2 aku yang terpisah,tempat aku skodeng artis2 fav aku...info2 pasal macam2 benda boleh dapat...

bonus facebook,aku jumpa cintahati buat pertama kali di facebook :) konon2 nak tanya pasal herbalife laa ape laa...cakap je la "hye,awak hensem giler(ok tak?),boleh tak saya nak kawan dgn awak + awak kan single"

aku mmg perasan hensem,sorry kepada yg meluat...

Facebook sekarang sgt penting jugak untuk aku,untuk kasik org meluat pun ye jugak :) n paling penting aku akan update setiap hari...bila sehari tak jumpa facebook rasa macam hidup aku tak lengkap...

dan sebenarnyalah kan,aku nak tulis pasal scam yg mengatkan facebook ni nak tutup,aduhhh kawan2 yg dikasihi sekalian...gila ke weyh MZ(owner fb) nak tutup facebook ni...hasil titik peluh dia tuh...bape ramai pelabur melabur ngan faebook ni...seperti yg tertulis di dalam salah satu blog popular tempatan,silap2 mafia2 besar pun ade share lam fb ni...tak ke mati kena tembak...sia2 je...(ini semua andaian yg aku setuju je,tiada ape2 maksud kekejaman di situ)

so kepada kawan2 even aku rasa tak sampai 10 org yg baca post ni,korg jgnlah percaya...ade je anasir2 luar nak jatuhkan my 2nd most fav web on earth.kenapa 2nd?sebab num 1 goes to blog si cintahati :) korg g usha2 k...tambahkan follower dia yg mmg dah ramai tuh..ni link dia


ok kawan2...aku dah rasa perlu tidur..so nantikan update2 seterusnya ok...

p/s
sgt letih harini,tapi rasa2 macam belum ngantok..hadoiiii !!

1 comment:

  1. alolo....comelnyeeee dieee....
    untungnya cintahati awak tuh.......serius untung !! :)))))

    ReplyDelete